cotton candy flavour...

Wednesday, 28 March 2012

membina jiwa serasi...

kepunyaan google...

Kata-kata motivasi y sy kutip dr buku "Membina Jiwa Serasi" tulisan Hm.Tuah Iskandar...

  • Kerja adalah pahit pada pangkalnyer tp manis pd penghujungnyer...melakukan  kerja itu penat tp penat akan hilang bila kita mendapat upahnyer...

  • Keserasian mudah dibina jika kita sanggup bertolak ansur, bersabar & bertimbang rasa...

  • Cinta itu untuk dinikmati bukan ditangisi...

  • Seorg wanita ibarat sekuntum bunga..ia sudah sedia indah dan cantik tp kalau dihiasi dgn daun...diletakkan pula dalam pasu dan diletakkan ditempat y sesuai ia akan jadi makin indah...

  • Menjadi pendengar setia jga merupakan salah satu bentuk pertolongan..

  • Cantik itu subjektif bukannyer objektif...

  • Mereka y tidak boleh berasa bahagia adalah mereka y menghadapi masak\lah pemikiran & hati...


12 comments:

  1. haya... mari kita membina jiwa yang serasi ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom..pakat2 pupuk jiwa serasi..hehe

      Delete
  2. i Loike Point yang Cinta itu Untuk Dinikmati Bukan Untuk Ditangisi... huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab 2 kite x leh buta sbb cinta..hehe

      Delete
  3. kata2 yang indah untuk membakar semangat untuk mencari kehidupan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. indah kan kata2 2..sbb 2 sy suka baca buku2 beliau..mau kutip kata2 buat pembakar semangat..hehe

      Delete
  4. huhuhuhu... hmmm.. x reti nak komen...
    aku bab2 ni mmg fail... kakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..k x pe..ko ddk je diam2..haha
      jz tulis entry ko tuk aq komen..haha...

      Delete
  5. active listener is needed, pabila kwn kita ad masalah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul 2...sbb kdg2 kite pun ada masa nyer perlukan pendengar gak...

      Delete
  6. nak pendengar setia..sbb aku ni suke membebel. hehee. so baru serasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. k selmat mencari pendengar y baik..hehe
      n selmat bina keserasian...hekhek

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...