cotton candy flavour...

Sunday, 26 February 2012

dolphin


dah lama rasenyer x p melepak2 n berkelah kat pantai @ air terjun...teringin lak rase mau p berkelah..berendam lama2 dlm air..hehe..sy suka sgt berendam lama2 dlam air..x reti rasa sejuk..sebab sy terlampau suka sgt ngn air nie member2 bg gelaran mcm2...ade y panggil anak itik le, puteri air le, ikan duyung le n macam2 lagi le gelaran y bersangkutan dengannya...tambahan pula sy nie suka ngn dolphin..jadi selalu le mereka samakn sy ngn ikan 2..sy suka tol ngn ikan dolphin 2..comel sungguh...bile le dpt peluang nk belai2 ikan 2...hope one day it came true...


p/s:- kawan2 korang ade bg apa2 gelaran x kat korang..klu ada meh le kongsi kat cnie..sy pun nk taw gak..hehe

6 comments:

  1. hehe... bila bagi2 gelaran ni teringat zaman sekolah ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. time sekolah mesti dpt byk gelarannyer..haha

      Delete
  2. ekehehe.. so far cikuna tak de la pule gelaran gitu..ermm kadang2 je kawan2 office panggil kanak2 rebina.. ahaks..

    \\( ^_^ )//

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..mesti cik una nie suka kanak2 kan..hekhek

      Delete
  3. comel kan ikan dolphin.. sy pun sukeee.. dah la bijakk..hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...